Utam az első profi MMA meccsemhez

Utam az első profi MMA meccsemhez

Félúton

2018. március 21. - Kardy

 

Nem indult úgy a felkészülés ahogy terveztem. 2x1 hét betegség és egy hét snowboardozás elvitt három hetet, majd az utána következő hetek se robbantották be a motort úgy ahogy gondoltam. Hirtelen azon kaptam magam, hogy félúton vagyok, és közel se annyi munkát végeztem mint amennyit elterveztem...

img-89342dafae0fd14ba7738cab00fe68dc-v.jpg

 

7 hetem van van a mérlegelésig, ahol hoznom kell a 77kg-os súlyt. Ma reggel 86.5kg (sic!) voltam. Hiába no, nem marad eredmény nélkül az esténkénti bundáskenyér tejföllel és sajttal elfogyasztása a kanapén hempergőzve. Nembeszélve a sajtos tortilla sajtos tunki kombóról, ami egyenesen bűncselekmény!

Munka tehát van. Nem lehetetlen elérni a súlyt, de lesz nyüszítés rendesen a cél érdekében. Dehát HEY!!! Ha könnyű lenne, mindenki ezt csinálná. Így a héten bele is vágtam a diétába. Minimális szénhidrát (lehet akár 0 is), 0 nasi (bőgök), 0 alkohol (hangosan bőgök), 0 tivornyázás (annyira bőgök, hogy elfogytak a könnyeim). Még a napi 1 dobozos kóláról is le kell mondanom, amiről pedig tudjuk hogy Isten legnagyobb ajándéka az emberiségnek a majonézes torma után. 

Átmazsolázva a futárcégek diétes napi menüit, azért nem este annyira kétségbe, hogy akkor innentől csak natúrcsirke+rizs lesz a menü. Van választék, lesznek ízek (remélem). Diétás kajára tehát mondhatjuk hogy kipipálva.

dieta.gif

 

A héten belekezdtem a rendszeres reggeli futásba. Ha a párom nem kelt fel időben (5:00), és nem noszogat, akkor első alkalommal tutira átalszom. Ok-ok...másodikra is... Egyébként "csak" a koránkelés a szar benne, és az is csak az első pár alkalomkor, amíg nem válik szokássá. Utána észre sem veszi az ember, mert a napirendje részévé válik. Szóval letoltuk együtt (IMÁDLAK) a reggeli 3km-t. Végre süt a nap is, nem atomsötét van már kora reggel, ami kis erőt ad az ilyenkor szokásos, március közepi mínusz nem tudom hány fok ellen.

reggeli_futas.jpg

És (végre) bejött pluszként a Brazil Jitsu is edzésként. Így bővült az álló bunyó és az iskolázás is. Nem beszélve a rendszeres futásról, és pár előre lebeszélt sparringról, ahol mindenféle védőfelszerelésben esünk egymásnak az ellenfelemmel. Így meg is van az edzéstervem a meccsig.

Izgalmas 7 hétnek nézek elébe! 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://profileszek.blog.hu/api/trackback/id/tr7513757542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása